پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4072
-
الف
+

تازه‌های خبر از سریال‌های در حال تولید

در این گزارش با تازه‌ترین خبرها از سریال‌های در حال تولید رسانه ملی همراه شوید.

در این گزارش با تازه‌ترین خبرها از سریال‌های در حال تولید رسانه ملی همراه شوید.

به گزارش آی‌فیلم، در جدیدترین خبرهایی که امروز از تولیدات جدید سیما منتشر شده، مهسا کرامتی مقابل دوربین رضا ابوفاضلی در سریال «شب بیدار» رفت و بازیگران مجموعه تلویزیونی «اکازیون» انتخاب شدند.


"مهسا کرامتی" به سریال «شب بیدار» پیوست

علی مهام تهیه‌کننده سریال با اعلام این خبر عنوان کرد: تصویربرداری بخش‌های مربوط به خانه سعید (عبدالرضا اکبری) به پایان رسیده و در روزهای آتی بخش‌های خارجی را ضبط خواهیم کرد که در این بخش‌ شاهد احمدلو جلوی دوربین می‌رود.

او در پایان خاطرنشان کرد: به تازگی با مهسا کرامتی برای بازی در نقش طاهره همسر بابک قرارداد بستیم. این نقش به همراه نقش پویا با بازی شاهد احمدلو در پیشبرد داستان از نقش‌های کلیدی و موثر هستند و آغاز بازی شاهد احمدلو روز چهارشنبه خواهد بود.

تقابل خیر و شر سوژه اصلی این مجموعه است اما از ویژگی‌های این سریال توجه به یتیم و آموزه‌های دینی است.

تم اصلی داستان یتیم‌نوازی است و به نوعی قیم بودن یک یتیم و مسئولیت‌هایی که برای طرف مقابل دارد مورد توجه این مجموعه است.

در این مجموعه بازیگرانی چون پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرو مهر، جعفر دهقان، مهسا کرامتی، مهدی سلوکی، پویا امینی، سارا احمدیان، بهزاد خداویسی، مریم موسویان و شاهد احمدلو و… بازی می‌کنند.


سریال «اکازیون» کلید خورد

موضوع این سریال در مورد تقابل خرده بزه های اجتماعی با مفاسد اقتصادی کلان، کودکان کار و مناطق محروم و معرفی طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری استان سیستان و بلوچستان است.

 انتخاب بازیگران این پروژه از بین اساتید و هنرمندان مطرح حوزه تئاتر و برای توجه به استعدادهای درخشان از میان جوانان مستعد و علاقمند به هنر بازیگری صورت گرفته است. علاوه بر این تعدادی از کودکان کار نیز در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد.

قرار است تدوین این سریال به صورت همزمان انجام شود تا «اکازیون» به زودی در یکی از پلتفرم ها پخش شود. این سریال برای اولین بار در ایران با سیستم فیلمبرداری آنامورفیک جلوی دوربین رفته است.

به جای خلاصه داستان این سریال آمده است: در دنیایی که همه چیز و همه کس فروشی شده، قیمت خرید شما چند است؟!

بازیگران: حماسه پارسا، امیر دژاکام، بهار قاسمی، حسین پورکریم، لادن ژاوه وند، مهدی آگاهی، مجید پتکی، علیرضا مهران، شهاب خنجری و…

سود حاصل از این پروژه صرف امور مربوط به کودکان کار خواهد شد.


جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر